ΞHPOI KAPΠOI ΠANTA ΦPEΣKOI

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ

Διαβάστε  παρακάτω σχετικά με το πώς να τρώtε τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, ή να τα εκτυπώσετε.Με  μια ματιά ποια προϊόντα περιέχουν  βιταμίνες και μέταλλα.

Περιγραφή Τα προϊόντα μας
Η βιταμίνη Α
παπάγια παπάγια
Η βιταμίνη Α προέρχεται από φυτά και ζώα και δεν αποθηκεύεται στο σώμα. Βήτα-καροτίνη συχνά αποκαλείται ως προ βιταμίνη Α. Η βιταμίνη Α βοηθά να επωφεληθούν, το δέρμα, τα δόντια, τα μαλλιά, τα νύχια και τα οστά με πολλούς τρόπους.   παπάγια
  
  ροδάκινα
βερίκοκα
μάνγκο
δαμάσκηνα
Βιταμίνη Β-1 (θειαμίνη)
φιστίκι βραζιλίας φιστίκι βραζιλίας
Η θειαμίνη είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη, που σημαίνει ότι τυχόν περίσσεια αποβάλλεται και δεν αποθηκεύεται στο σώμα. Είναι εξαιρετικά ευεργετικό για το νευρικό σύστημα και την ψυχική διάθεση του ατόμου. Βοηθά στη διατήρηση υγιών νεύρων και τη βελτίωση της μνήμης και πνευματική διαύγεια. Η θειαμίνη είναι επίσης απαραίτητη για να βοηθήσει τη μετατροπή υδατανθράκων σε τρόφιμα στην ενέργεια. ηλιόσποροι
σουσάμι
αράπικα φιστίκια
αμύγδαλα
φύτρο σιταριού
Καρύδια Βραζιλίας
κάσιους
φουντούκια
καρύδια
πεκάν
κουκουνάρια
φιστίκια Αιγίνης
καρύδια
λιναρόσπορο
Βιταμίνη Β-2 (ριβοφλαβίνη)
ανακαρδιοειδών ανακαρδιοειδών
Οι άνθρωποι έχουν αυξημένη ανάγκη ριβοφλαβίνης κατά τη διάρκεια των αγχωτικών καταστάσεων και είναι η πιο κοινή ανεπάρκεια βιταμίνης. Κύρια λειτουργία του είναι να συνεργαστεί με άλλες ουσίες να μεταβολίζει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη και για την ενέργεια. Έχει μια βαθιά επίδραση στην παραγωγή των ορμονών του θυρεοειδούς, βοηθά στην παραγωγή των κυττάρων του ανοσοποιητικού για την καταπολέμηση της λοίμωξης, και τις ενισχύσεις για τη μεταφορά οξυγόνου στα κύτταρα του σώματος. αμύγδαλα
κάσιους
φουντούκια
Βιταμίνη Β-6
δαμάσκηνο δαμάσκηνο
Μία από τις πιο σημαντικές βιταμίνες, Β-6 εκτελεί πάνω από 100 πολύτιμες λειτουργίες του σώματος. Σύμφωνα με κρατική έρευνα, μόνο το 1/3 ενήλικες και 1/2 των γυναικών να πάρει αρκετό Β-6 στη διατροφή τους. Β-6 βοηθάει να μετατρέψει αμινοξέα σε σεροτονίνη. Βοηθά τα ερυθρά αιμοσφαίρια, κάνει πρωτεΐνες, κατασκευάζει και χημικών ουσιών του εγκεφάλου. Β-6 πιστεύεται ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην πρόληψη και θεραπεία ασθενειών. μπανάνες
δαμάσκηνα
ηλιόσποροι
φύτρο σιταριού
φουντούκια
λιναρόσπορο
κάσιους
φουντούκια
αράπικα φιστίκια
φιστίκια Αιγίνης
καρύδια
Μαύρα καρύδια
Βιταμίνη C
ανανάς ανανάς
Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να αποτρέψει τον πρόωρο θάνατο από καρδιακή νόσο και καρκίνο. Ένα ζωτικής σημασίας προστάτης των κυττάρων. Παίζει έναν πρωταρχικό ρόλο στο σχηματισμό του κολλαγόνου, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των κυττάρων των ιστών των ούλων,, αιμοφόρα αγγεία, δόντια και οστά. Λόγω ήπιες ανεπιθύμητες αντιισταμινικό της, η βιταμίνη C ενισχύει επίσης την ασυλία και βοηθά στην ελαχιστοποίηση και / ή την πρόληψη κρυολογημάτων. φράουλες
σμέουρα
ντομάτες
πιπεριές
μάνγκο
παπάγια
ανανάς
Βιταμίνη Ε
φουντούκι φουντούκι
Η βιταμίνη Ε είναι λιποδιαλυτές βιταμίνες που είναι αποθηκευμένο στο ήπαρ. Είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά προστατεύει τις κυτταρικές μεμβράνες από τις ελεύθερες ρίζες. Τα οφέλη της ενισχύονται όταν συνδυάζονται με το σελήνιο. Θα βοηθά στην προστασία κατά του καρκίνου και των καρδιαγγειακών παθήσεων. Η βιταμίνη Ε βοηθά στη βελτίωση της λειτουργία του ανοσοποιητικού και επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης. φουντούκια
ηλιόσποροι
αμύγδαλα
αράπικα φιστίκια
βερίκοκα
σόγια
φύτρο σιταριού
Καρύδια Βραζιλίας
Ασβέστιο
λιναρόσπορο λιναρόσπορο
Το ασβέστιο είναι ένα από τα πιο άφθονα μέταλλα στη γη και στο ανθρώπινο σώμα. Παίζει σημαντικό ρόλο στη σηματοδότηση βιοχημικών διεργασιών στα κύτταρα, ελέγχει μυϊκές συσπάσεις, και τα οστά κτίριο. Σκελετικό σύστημα μας αποθηκεύει το 99% του ασβεστίου του σώματος, ενώ το υπόλοιπο 1% επιπλέει στην κυκλοφορία του αίματος. Το ασβέστιο είναι αναπόσπαστο για τη διατήρηση της σκελετικής δύναμης και παρέχει δομή για τα οστά και τα δόντια. Παίζει επίσης καθοριστικό ρόλο στη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων, συσπάσεις των μυϊκών ινών, και την πήξη του αίματος. Είναι επίσης σημαντικό να βοηθήσει τις πληγές να θεραπεύσουν και να διατηρήσουν υγιείς κυτταρικές μεμβράνες. αμύγδαλα
σύκα
σουσάμι
λιναρόσπορο
Χαλκός
ροδάκινα ροδάκινα
Ο χαλκός είναι το τρίτο πιο άφθονο ορυκτό ίχνος στο σώμα. Ο χαλκός αποτελεί ένα σημαντικό ρόλο ως συμπαράγοντας των ενζύμων που εμπλέκονται στην αιμοσφαιρίνη και το σχηματισμό κολλαγόνου και ασχολείται με την ενσωμάτωση του σιδήρου στη δομή της αιμοσφαιρίνης. Ο χαλκός λειτουργεί σε συνεργασία με το σίδερο για να κάνουν τα ερυθρά αιμοσφαίρια και είναι το κύριο συστατικό του εξωτερικού περιβλήματος των νευρικών ινών και του κολλαγόνου. ροδάκινα
δαμάσκηνα
ηλιόσποροι
Μαγνήσιο
κουκουνάρια κουκουνάρια
Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που βρίσκεται σε αφθονία στη φύση. Το ανθρώπινο σώμα περιέχει περίπου 1 ουγγιά του μαγνησίου αποτελείται ως επί το πλείστον στα οστά. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά αντι-γήρανσης μέταλλα και τις ενισχύσεις στην απορρόφηση του ασβεστίου και βιταμίνης C στον οργανισμό. Βοηθάει στη μετατροπή του σακχάρου του αίματος σε ενέργεια και βοηθά στη ρύθμιση των νεύρων και των μυών λειτουργίες. αράπικα φιστίκια
αμύγδαλα
ηλιόσποροι
κάσιους
φύτρο σιταριού
καρύδια
Καρύδια Βραζιλίας
φουντούκια
καρύδια
πεκάν
κουκουνάρια
φιστίκια Αιγίνης
καρύδια
Μαύρα καρύδια
ημερομηνίες
δαμάσκηνα
σπόροι κολοκύθας
σουσάμι
λιναρόσπορο
Κάλιο
μπανάνα μπανάνα
Το κάλιο είναι το τρίτο πιο άφθονο ορυκτό στο σώμα και βρίσκεται μέσα στα κύτταρα των μυών. Το κάλιο είναι ένας ηλεκτρολύτης θεωρείται. Βοηθά στην συσπάσεις των μυών και βοηθά στη διατήρηση των κατάλληλων επιπέδων των υγρών σε συνδυασμό με τη σωστή ισορροπία των ηλεκτρολυτών στα κύτταρα. Είναι πολύ σημαντικό για τη διατήρηση μια κανονική κτύπο της καρδιάς και του καρδιακού ρυθμού. ντομάτες
μπανάνες
σταφίδες
σύκα
δαμάσκηνα
ηλιόσποροι
φιστίκια Αιγίνης
βερίκοκα
ροδάκινα
σπόροι κολοκύθας
φύτρο σιταριού
λιναρόσπορο
Φώσφορος
ηλιόσποροι ηλιόσποροι
Το δεύτερο πιο άφθονο ορυκτό στο σώμα. Περίπου το 85% του συνόλου του φωσφόρου βρίσκεται στο οστά. Το υπόλοιπο 15% βρίσκεται στο αίμα και υγρό μέσα και γύρω από τα κύτταρα. Η κύρια χρήση του φωσφόρου στο σώμα είναι να βοηθήσει στην ενδυνάμωση των οστών και των δοντιών. Ωστόσο, ο φώσφορος χρησιμοποιείται από σχεδόν κάθε κύτταρο στο σώμα. Συμμετέχει σε όλες σχεδόν τις φυσιολογικές χημικές αντιδράσεις στο σώμα. αράπικα φιστίκια
κουκουνάρια
ηλιόσποροι
Σελήνιο
φύτρο σιταριού φύτρο σιταριού
Το σελήνιο είναι ένα μέταλλο και σημαντικό θρεπτικό συστατικό που βοηθά στην καταπολέμηση ασθενειών όπως η καρδιοπάθεια και ο καρκίνος. Σελήνιο λειτουργεί καλύτερα όταν συνδυάζεται με τη βιταμίνη Ε. Το σελήνιο είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην επιβράδυνση της γήρανσης από την οξείδωση. Περίπου το ήμισυ του σεληνίου του σώματος στους άνδρες βρίσκεται στους όρχεις και τους αγωγούς που περιβάλλουν τον αδένα του προστάτη. Το σελήνιο βοηθά στην αποτοξίνωση τοξικά μέταλλα στο σώμα όπως ο υδράργυρος και το αρσενικό. Καρύδια Βραζιλίας
σουσάμι
κάσιους
Μαύρα καρύδια
ηλιόσποροι
φύτρο σιταριού
λιναρόσπορο
Ψευδάργυρος
καρυδιά καρυδιά
Ο ψευδάργυρος είναι ίσως το πιο ευέλικτο ορυκτό στο σώμα. Αυτό βοηθά στη διατήρηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος για την καταπολέμηση κρυολογήματα και τη γρίπη, βοηθά στην επούλωση πληγών, καύσιμα στην παραγωγή του DNA, και συμβάλλει στη δημιουργία της σωστής λειτουργίας του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος. σουσάμι
φύτρο σιταριού
αράπικα φιστίκια
πεκάν
κάσιους
ηλιόσποροι
αράπικα φιστίκια
κουκουνάρια
καρύδια
Μαύρα καρύδια
σπόροι κολοκύθας
φύτρο σιταριού
λιναρόσπορο
Σίδερο
καρύδια καρύδια
Ο σίδηρος είναι ένα από τα πιο αναγκαία βασικά μέταλλα. Είναι παρόντα σε κάθε κύτταρο στο ανθρώπινο σώμα και είναι απαραίτητη για την παραγωγή της αιμοσφαιρίνης. Ελλείψεις σε σίδηρο είναι κοινή σε γυναίκες. Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικό για πολλούς λειτουργίες του ανοσοποιητικού συστήματος. φασόλια σόγιας
βερίκοκα
δαμάσκηνα
σταφίδες
σπόροι κολοκύθας
ηλιόσποροι
σπόροι κολοκύθας
κάσιους
φουντούκια
καρύδια
κουκουνάρια
φιστίκια Αιγίνης
καρύδια
Μαύρα καρύδια
ροδάκινα
σουσάμι
φύτρο σιταριού
λιναρόσπορο
Ωμέγα-3
φασόλια σόγιας φασόλια σόγιας
Ωμέγα-3 είναι το όνομα που δίνεται σε μια ομάδα πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Ωμέγα-3 αποτελείται από 3 λιπαρά οξέα ALA, EPA και DHA. Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη πηγή αυτών των λιπαρών οξέων είναι από τα τρόφιμα. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καρδιαγγειακή υγεία και όσους πάσχουν από καρδιαγγειακή νόσο. Ωμέγα-3 έχει αποδειχθεί επίσης για να βοηθήσει στη μείωση των τριγλυκεριδίων, ελαφρά μείωση της αρτηριακής πίεσης, και να μειώσει την ανάπτυξη της αθηρωματικής πλάκας στις αρτηρίες της καρδιάς. καρύδια
φασόλια σόγιας
Μαύρα καρύδια
Η βιταμίνη Κ
σύκο σύκο
Η βιταμίνη Κ βρίσκεται στα φυτά και παράγεται στο σώμα στα έντερα. Η βιταμίνη Κ χρησιμοποιείται στο σώμα για να βοηθήσει την πήξη του αίματος ελέγχου και βοηθά την πρωτεΐνη που βρίσκεται στο ήπαρ, που ελέγχει την πήξη του αίματος. Η βιταμίνη Κ διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο σχηματισμό των οστών και την επισκευή. Στα έντερα, βοηθά βοηθήσει στη μετατροπή της γλυκόζης σε γλυκογόνο. κάσιους
σύκα
ροδάκινα
αχλάδια
σπόροι κολοκύθας
Μαγγάνιο
φιστίκι φιστίκι
Το μαγγάνιο είναι ένα αντιοξειδωτικό θρεπτικό συστατικό που είναι σημαντικό για την κατανομή των αμινοξέων και την παραγωγή ενέργειας. Το μαγγάνιο είναι απαραίτητο για το μεταβολισμό της βιταμίνης Β-1 και Ε. Επίσης, είναι ένας καταλύτης για την κατανομή των λιπών και χοληστερόλης. αμύγδαλα
Καρύδια Βραζιλίας
φουντούκια
καρύδια
αράπικα φιστίκια
πεκάν
κουκουνάρια
φιστίκια Αιγίνης
καρύδια
Μαύρα καρύδια
σύκα
αχλάδια
ανανάς
μπανάνες
ηλιόσποροι
σπόροι κολοκύθας
σουσάμι
φύτρο σιταριού
λιναρόσπορο

Δεν υπάρχουν σχόλια: